close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מאמן כושר אישי- הדרך אל הכושר

מערכת שורשו חשוון, תשעז07/11/2016

רוצים להתאמן, אבל לא יודעים איך להתחיל? מאמן כושר אישי יעזור לכם להיכנס לתלם!

תגיות:

החשיבות של הפעילות הגופנית

רבות דובר ועוד ידובר על החשיבות של הפעילות הגופנית ולא בכדי! הכושר הגופני תורם לשמירה על בריאות הלב ותפקוד איברי הגוף בכלל. ככל שנחזק את השרירים השונים בגוף, כך נרגיש טוב יותר לאורך זמן. יתרה מזאת, ככל שנקפיד על פעילות גופנית נכונה, כך נוכל למנוע קשיים שעתידים להגיע ככל שנתבגר.

האפשרויות

כל אחד מאתנו יכול להחליט, שהוא יוצא להליכה או ריצה מספר פעמים בשבוע, שהוא הולך לחדר כושר או מצטרף לקבוצת ריצה וכדומה. אבל מה קורה כשפתאום יורד גשם, כששריר תפוס, או כשחוזרים ממש עייפים מהעבודה? פתאום תחושת המחויבות יורדת ואט אט אנו נוהגים לצאת מהמסגרת ולהתמיד ברביצה על הספה מול הטלוויזיה במקום להתמיד בפעילות גופנית.

הפתרון

כדי למנוע מצב, שבו אתם מתחילים את אימוני הכושר שלכם בקול תרועה רמה ומסיימים אתם בקול ענות חלושה, חשוב לעשות אותם נכון ולהצטייד במאמן מקצועי ומיומן, שלא יוותר לכם בקלות על האימונים ויעזור לכם להתמיד בהם בשל המחויבות שלכם כלפיו. מאמן כושר אישי יכול לענות על כל הצרכים האישיים שלכם במהלך האימונים ולהתאים אותם לגוף שלכם ולמה שהוא מבקש.

יתרון נוסף

בנוסף ליחס האישי במהלך האימונים, ישנו גם היתרון שבבחירת הזמן והמקום של האימונים. לדוגמה, אם אתם עובדים עד שעות מאוחרות, פנויים דווקא בשעות הצהריים וכדומה, תוכלו לתאם את האימונים לשעות המתאימות לכם. כמו כן, אם אתם אוהבים להתאמן בחוץ, מעדיפים דווקא בבית או בסטודיו קטן ואינטימי, תוכלו גם לבחור בזה.

בחירת המאמן

בבחירת מאמן כושר אישי חשוב לזכור, שהוא אחראי על בניית תכנית אימונים מותאמת באופן אישי ולכן חשוב לבחור מאמן מקצועי ומנוסה, אשר יוכל להתאים לכם את האימון הנחות לכם באופן אישי בהתאם לגוף שלכם. לידע והניסיון המקצועי של המאמן אין תחליף וחשוב להבין, שאימונים לא מתאימים עלולים להסב נזק ולכן אסור להתפשר על פחות מהטוב ביותר!

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה